diumenge, 21 de febrer del 2016

Parella



LA RUTA EN  WIKILOC



 Un matí realment fred -3 sortim de Ripoll a las 8.30 volem anar a Parella al pujar per la ruta del ferro els dits comencen a notar el fred , paren a Cal Peret de San Joan a esmorzar i refer-nos una mica del fred i axis a estat a la sortida tot havia canviat molt de sol i la temperatura força mes suau .
La sortida d´avui em estat l´Enric , el Martí i jo avui els altres an anat per carretera
 




La central de Can Benet com es pot veure data de l´any 1923 i avui dia encara està fen corren , aquesta central guarda un gran record per a mí dons aquí va estar treballant el meu oncle per mes de 20 anys ,queda sota el noguer casa natal del meu pare , tots aquests indrets son molt nostàlgics per a mí






Sta Magdalena de Parella ermita que data del segle XII esta en aquest petit puig en la vall del Ter des-de aquest lloc la vista es espectacular , avui i per primera vegada els masovers de la masia de Parella ens deixant la clau per entrar-hi a estat la primera vegada després de molts anys que la visitem per dintre petita pro realment una joia
 
 


A la tornada i passant per San Joan el Martí no coneixia el Gorc de Malatosca i em aprofitat per baixar-hi a visitar-lo com sempre un bonic entorn